Friday, February 25, 2011

ok again aku sentap lagi..

tgk aku sentapsentap lagi.. wuaahhhhh!!!!!!!!!!!!! baru je tadi aku kutuk filem tempatan.. Filem HAQ.. then tdi.. duk ushausha video IniAnwarHadi..kan kena kat aku lagiii!!!!!!! wuaaaahhhhhhhh.........Sabar jela.. (tgn kat atas dahi,tapak tgn menghadap luar)..nasib baik aku puji khurafat doe!


ok.. aku amik nasihat dia tu ok..

aku tak membazir..

sebab niat aku tgk cerita HAQ tu sbb aku nak tgok aksi lawan2 guna kuasa tak logik..
-aku still dapat tgok even 15 minit..daripada takde langsung kan..

jalan cerita HAQ lembab..
-mungkin nak bagi org suspen kut..tertya2..

aku dapat jugak moral of the story
-tiada yang lagi berkuasa daripada Allah..

sokong filem tempatan-
-sapa lagi kalau bukan orang Malaysia sendiri..( kita rugi.. dorang kaya..(mencebik))


tu je kebaikan dia??? =.=''' keburukan dia manyak ooo!! haih.. benefitbenefit aku tak rugi..tak rugi.. tak menbazir..tak membazir~

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...