Wednesday, February 2, 2011

arrggghhh!!!!!!!!!


orang kata banyak masalah tu membebankan..
tapi aku tak...
masalah tu fun..
(tengkorak aku ler!!)

orang kata jadi orang jahat tue jahat
tapi aku tak...
jahat tu cool..
(mmg pun!!)

orang kata kerajaan tu bagus
tapi aku tak...
kerajaan tu penipu..
(paham2 je la..)


orang kata menangis itu lemah
tapi aku tak...
menangis tu kuat..
(sekurang2nye bukan melalak)

orang kata perempuan kena kuat,
tapi aku tak...
perempuan mmg dah kuat..
(abis cmne nak bersalin kalau x kuat)

orang kata kita kena ade impian
tapi aku tak...
kita kena ade sokongan..
(impian tak jalan kalau takde sokongan)


orang kata kita kena kaya baru bahgia
tapi aku tak...
kita kena happy baru bahgia..
(kaya je buat per)

orang kata kita kena jadi baik
tapi aku tak...
kita kena jadi bijak even bodoh.
(nanti orang pijak kepala kalau baik sgt)

orang kata perempuan kena ayu
tapi aku tak...
perempuan kene rockk..
(laki tak leh pakai)

orang kata kita kena pandang kehadapan
tapi aku tak..
kita kena pandang sekeliling..
(nanti terjatuh kalau asyik pndang depan)

last skali....


orang kata WANG tue penting
(tengkorak hang la penting)
tapi aku tak...
MARUAH aku penting..

orang kata kerajaan Malaysia tu kerajaan RASUAH..
tapi aku tak
menyangkal kerajaan Malaysia tak de MARUAH..
sbb tu amik RASUAH..

mungkin aku silap..bukan KERAJAAN MALAYSIA..
tapi ............................................


hmm.. kerajaan Selangor aku suka..

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...