Skip to main content

Posts

Featured

#SEMALAM7

Dah 5 bulan Eidina duduk kat rumah, dah berhenti kerja. Tapi Zar tak tahu pun. Eidina sengaja je tak nak bagitau apa apa kat Zar. Malas nak cakap kat Zar sebab musabab dia berhenti. Nanti keluar la segala sangkaan bodoh dia kat Eidina.  Entahlah Eidina masih lagi serabut dengan hubungan dia dengan Zar. Tak pernah pulak Eidina dan Zar berbincang mengenainya. Masing-masing dengan dunia sendiri. Bila masa bosan, Zar datang dengan penuh kebaikan. Lepas tu, hilang seperti angin bayu. Eidina bosan.
Sedih bila dapat tahu amanah kali tiga ni berjaya sehingga bulan keenam, lagi tiga bulan je, Eidina selalu berkurung bila Zar kat rumah bila masuk bulan kelima. Entah. Dan terus entah. Zar sendiri dah malas nak tanya khabar Eidina dah bila selalu Eidina buat perangai emosi dia. Nak salahkan Zar pun tak boleh, mungkin bosan layan manusia tak pernah nak menghargai kehadirannya. Tak hargai? Cukuplah Eidina jaga amanah diberi sebaiknya, kalau dulu masih bodoh dan apla. Tapi sekarang tidak lagi. Eidi…

Latest Posts

201827

#SEMALAM6

waiting

#SEMALAM5

mentality label

expressing emotion

#semalam4

#semalam3

secret between bestfriend

wallbreaker