Thursday, February 14, 2019

no one

bila tiba satu masa, diri ini sedar yang diri ini tidak punyai sesiapa yang bisa diri ini menerangkan perasaan diri ini didalam keadaan yang manusia lain bisa terima. Tepat pada satu saat, diri ini tak bisa mencari alasan agar tidak mengutip dendam kerana manusia lain penat untuk mengadap diri ini.

Benar kata manusia, ego diri ini sangat menebal bak gunung Kinabalu, yang tenang untuk didaki dan penat untuk melaksanakan. 

Hai nafas baru, terima kasih hadir buat seketika, diri ini telah menamatkan tahap kesabaran jiwa pada limit terakhir sehingga jiwa tidak mampu lagi berdepan dan menasihati. Diri ini amat degil untuk menerima teguran dan nasihat.

Ya Allah, bawa diri ini lari jauh dari manusia keliling, tidak penting diri ini setelah berperangai begini. Diri ini tetap memilih untuk menjadi dirinya sendiri dan tidak memaksa sesiapa untuk berada dikelilingnya. Jauhkan diri ini untuk berdendam dan diam.

kenapa pada ketika ini jiwa hilang dari diri ini?

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...