roomate :')

hai roomate!
Yee awak lah yang jadi roomate saya tu.
Hari ini ari last kita seroomate.
Kalau ade jodoh kita seroomate lagi lain kali.
Okaylah, meh aku jujur kat sini,
Awak mmg roomate terbest,
Yelah, aku kan selalu tak duk dalam bilik,
Kalau duduk dalam bilik pun asyik tidur jee.
Tak pun aku angkut member aku bagi bising,
Tapi kau sabar jee.
Bdway, thank sebab jadi roomate aku untuk sem nie
Yeeeeehaaaaaa!!

Comments

  1. Oooo.. nie kira apa nie..nak ambik ati room mate eik? Koh koh kkh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kehkeh, haruslah, roommate yang baik, suka coverline. Bestbest!!

      Delete

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Popular Posts