Tuesday, February 1, 2011

LOVE??

        "Based on psychological study,a crush only last for a maximum of 4 month. If it exceed, u r already
 in love.."

ya meh?
haha.. susah nak caya kut.. but bila dah kena .. mybe betul kut~
=.=  "
love??
  haha.. bagi aku ..phrase tue bukan betul pun.. y 4 month  jer max dia? aku rasa ar even 2 year pun dengan crush tue.. tak bermakna crush tue true love..

  Bagi aku lagi.. crush tue orang yang kita admire je or suka or minat or watsoever la.. dan bukan true love.. 
boleh ker perasaan like tukar jadi love? betul tak? 

End of the post:

Suma ader kisah cinta memasingkan? haha!!

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...