Tuesday, February 15, 2011

ayuh merepek!!

yoooo!!! pe kabaq???

weh bagi salam la.. tak reti bagi salam ka?
ko muslim kan? kang tak pasal kena kutuk free..
yelah aku nak bagi salam laa ni.. yang ko sibuk ni pasai pa?
(muka controi tak bersalah)

ASSALAMUALAIKUM weh..
huh.. ni satu habit aku yang kena blajor ni..
bukan belajar la..mmg patut ko tau pun hishhish..(geleng-geleng kepala)

Ehemehem.. aku ngaku dot aku susah ler nak bagi salam time angkat fon.. hehe
bukan nye ape dah biasa...ceh! alasan!hehe!!
kekadang hello pun malas nak sebut.. membazir masa, ayak liur daaann......
kredit orng yang menelefon dan ditelefon.. buat per membazir kankankan????
tenggorak hang membazir.. tang tue membazir laa? yang duk meraban 
tahape2 tue tak membazir laa... ko nie takat 3 saat pun malas ape cer? 
tak rock ahhh!

hmm yelahyelah.. len kali bila aku jawab kol ..aku bgi salam ek??
(angkat kening) hehe.. azam siyes ek..

tuk ko G.Bro Fiet.. ak tak payah la ek.. bukan ko paham pun.. hahah~

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...