Friday, February 25, 2011

Khurafat!!


  Kau dah tengok? Dah?? aku daaahhh... tgok malam tadi..kat astro 1st..murah doe beli kat astro 1st tue..takat RM 15.00 + 6 % tax..utk satu family berbaloi-baloi laa..BUT depend ler movie ape kan.?
haha..kalo tgok HAQ mmg rugi ler..aku dah melayang RM12  kut movie filem HAQ kat Mid Valley aritu..dah laa utk aku sorang lak tue..rugirugi..

   cite HAQ.. haih aku penat tggu ..lembab bebenor..tension aku tau tak.. dah la kena langut kepala.. seat penuh tue..huh penuh seksaan aku duk kat situ.. alih-alih aku layan lagu arrhh..malas nak follow cite cam HAQtui tue..time tue tak kisah rugi dah..rasa nak blah je awai2 time tu.

   Sapa suruh hang tgk padan la dengan muka hang tu?? 

   hish suka aku la nak tgk cite ape..hmm bukan, aku minat cite action..lawan2..thiller2 gitu cite yang banyak konflik..pasai budak2 sek ke..dan sewaktu dengannya.

  So as malaysian..tak salah kan nak support filem local pasai action yang guna kuasa2 yang tak logik cam filem2 luar buat kan,kan,kan???.. aku just nak support la.. mana tau cite ni gempak cam cite The Last Airbender n Harry Potter ke..MANA LA TAU KAN??.. Tapi SeEdihHHH!!

    aku tertunggu gak mana scene yang guna kuasa-kuasa tu.... tunggu punya tunggu... 15minit nak abis baru ader scene guna kuasa tak logik tue...15 minit wehhh!! aku bayar RM 12 utk tgk scene 15 minit tu weh.. then ending dia cam tu jer.. haih.. bosan doe.. aku ni kan suka benda2 tak logik n tak masuk akal nih.. alih2 dpat sikit jerr! haih.... bukan tanak support local art punya filem but filem local pun cam hmmm..:((((((..but but.. perpepsi aku berubah skit pas tgok cite khurafat ni..

japjap?? asal aku g tulis pasai cite HAQ nie??????? tersasar plak..hehehe..(sengih yang tak bleh blah)

   aku nak cite sal khurafat nie.. ok time tgk cite nie cam terganggu skit sebab.. mak, bapak ngan adik aku tanak duk dalam gelap gelita.. aku jer yang beriya-iya..last2 aku gi gak tutup lampu.. tak sampai 1/2 jam bapak aku gi bukak balik lampu tue.. dia kata nanti rosak mata sbb cahaya TV kuat..=.=:""""" aku tak pahamm?? ok abaikan.. dah la takde feel nak seram-seram..tambah pulak adik aku pulak g menyanyi-nyanyi dgn girang kat dalam gelap tue.. langsung tak de feel..+.=""".. lagi tak de feel... haih.. aku kuatkan volume tue.. lagi kuat kau nyanyi yer.. time tutup lampu sume pandai kau duduk diam kat sebelah mama.. 

  okok.. daar tak de feel.. cite khurafat nie pulak bagi scene hantu sekejap-sekejap.. tak sempat pun nak tgok muka hantu dah lari kat muka LJ yang tgh jerit2.. haha..aku pula bila time saspen jer aku gelak2..(gelak bukan pasai pa..aku gelak nada tak bleh blah cus tahan rasa cuak.. haha).. walaupun seram tapi aku tak rasa feel gila seram..gila cuak yer..bila tgk cite indon..Suster Ngesot sampai aku angkat kaki dari seat aku haha~ yang boleh aku cakap bila tgk khurafat aku tak rasa seram tapi banyak rasa cuak...
btw.. cite ni best laa.. padan la dapat RM7 juta ooo!

  So yang belum tgok lagi..moh le beli kat astro 1st channel 480 kut =.='''tue.. RM15 + 6% tax jer tgok ler bape ramai pun takper.. ahaa

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...