Thursday, February 10, 2011

exhausted..

AAAAAAAAAAAArrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh....
aku ngantuk nie!! cepatla pukul 5 ptg..nak balik nak balik..

padan muka kat aku la nie..
aku ngantuk nie..
terhengguk2 kepala aku..keje bhai bosan..
mana aku suka wat keje ofis nie..
tak rock arh.. skema.. haih duduk je keje.. tulis2.. gemuk laa aku..
guna tenaga tgn jela.. 

nasib ader blog nie (my new baby oh).. fb...huh..
 ilang ngantuk aku skit..
kang smbung blik sah2 setan menendang kelopak mata suh tutp..

aku nak tarik balik cakap aku time kcik2 dulu.. siyes aku tarik dgn siyes!!!

cerita dulu...

Suatu ketika dahulu...

Mama  : camner keje? ok?
Maksu : hmm.. tak beshh..tak larat..
Mama  : bise la tue 1st time keje..
Maksu sengih..

aku smpuk..(aku kan busy body)

Aku : Maksu!, best per keje.. dapat duit boleh beli per2..
Maksu : eeiiyer.. takla... besh sekolah lagi.. wuaaahhh..

mama smpuk,

Mama : mama tya akak nak keje ke sekolah..
Aku jawab : mesti la keje.. tayah belajar.. dapat duit..sekolah tak best penat dpt duit belanja jer..
Maksu : hee.. maksu sanggup sekolah..
Mama : tgok maksu pun nak sekolah..tgok naty dah keje.. mesti ingt sekolah..
Maksu : tau tak pe!
Aku: KEJE BEST..sekolah tak besh...

sekaranggg aku setuju~ nak blajaaaaaa..... hmmm...L....
aku tarik balik ayat aku masa aku darjah 4...huh~

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...