Wednesday, March 2, 2011

OK Fine ni blog aku kan??

Dalam serius aku lebih suka membaca blog lelaki dari aku membaca blog kepunyaan perempuan. 

Kenapa?

Kenapa? kerana entry-entry yang dipost oleh lelaki lebih natural dari perempuan..dan kebanyakan blog-blog perempuan semua fake gila, hipokrit, dan aku tak suka nak membaca blog-blog macam tu.

dan masa aku baca penulisan mereka, aku rasa selesa berbanding aku membaca penulisan dari kaum hawa..bahkan aku lebih memahami apa yang ditulis oleh mereka..

Mereka lebih menjadi diri sendiri dalam penulisan mereka, yang menyebabkan pembaca-pembaca yang membaca entry mereka tidak rasa bosan atau merasa aura-aura gedik setiap post-post yang di update..

tapi.. bila aku membaca penulisan dari kaum hawa.. aku hanya membaca sekilas lalu dan malas mahu membaca dengan serius.. dan aku benci bila terbaca ayat-ayat yang terlalu sopan dan terlalu baik..kerana mungkin tidak sama dengan realitinya sendiri.. mustahilkan kau bercakap begitu sopan dengan kawan-kawan kau kan?? TAK.. aku pun tidak.. mungkin dengan boyfriend kau, mungkin ya.. lagi-lagi bila kau menggunakan nama kau sebagai ganti nama diri.. blog itu lagi benci aku nak baca.. aku malas dan aku geli gila nak baca..
yaya yuyu bagai..nampak sangat kau gedik.. haha..yeah dimata pembaca lain mungkin nampak sopan tapi tidak bagi aku..

haha..aku cuma blog reader..aku bukan blogger.. yang pandai menulis dan sentiasa mengupdate blognya..aku bukan.. aku hanya seorang blog reader yang menulis bila masa percuma..

Jadi..aku lebih suka membaca blog-blog yang mempunyai view yang bernas, mempunyai kutukan yang power, nasihat yang seronok, pengalaman yang sesuai dikongsi dan entry-entry yang mempunyai ilmiah..
Itu sahaja.. hanya blog yang macam tu..DAN yang paling penting aku hanya boleh dapat or baca hanya lah dari blog-blog lelaki..
tapi di blog kaum hawa hanyalah entry-entry mengenai personal life mereka, ape yang mereka buat harihari..ape yang mereka suka..dan view-view yang hipokrit.. ya yang semua HiPOKRIT..

lagilagi.. aku rimas dengan template yang meributkan bling sana bling sini.. arghh aku tak suka.. slow babila page tu nak loading.. dah la aku guna internet murah.. kejapkejap jam.. pasai page aku tak kisah la kan.. tu blog korang..mmg aku tak singgah la blog yang nampak gedikgedik..yang bling-bling pun tak la..
aku akan baca blog yang simplesimple dan aku dapt blog camtu dari blog kepunyaan lelaki.. haha!

tadi time aku membaca dari satu blog ke blog yang len.. aku ternampak la.. satu post makcik tue..dia habaq dia tak suka blog aku yang ader lagu.. sebab dia bukak byk blog sekaligus , so lagu tercampur aduk.. haha aku tersentap gak.. haha.. blog aku kan ader musik cam sial sikit..mmg sakit telinga pun..takpetakpe..lagi dia cakap music membuatkan blog aku akan cepat ditutup tanpa dibaca....aku punn ooooohhhh..hahaha ader aku heran ker? aku kisah aper.. aku bukan blogger.. aku blog reader.. so ape gua kisah sis..aku tak suru kau baca pun.. bukak susah pun.. music aku bukannye tak boleh stop..ade jer butang stop kat situ..tekan je la.. tak pun  terus je tekan kat belah kanan hujung skali yang tanda X.. senang kan??

bukannye ape.. aku nie blog reader, so aku tak suka gila bila baca blog, blog tu macam papan iklan cam kat paper.. kiri kanan penuh iklan.. dah la iklan sama jer setiap blog..asyikasyik merah.. bosan tauk!! =.='''
haha.. okok la.. aku tanak cakap byk.. kang kena tembak pulak.. haha!!


No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...