Wednesday, March 23, 2011

FTHL..

haih.. aku tak suka la nak post marahmarah nie kan, tapi nak buat macam ner, aku dah bengkek.. aku malas laaa.. nak tegurtegur kaaan, sebab diri tu dah tua, dah tau fikir, dah tau benda betul dan benda salah, so tayah la orang yang mcm aku nak tegur diri tu kan?? hmm.. aku tau kadangkadang niat tu sesaja je, tak de niat, nak bergurau, tapi kadangkadang jugak kena la fikirkan?? kena la tau nak jaga perasaan orang kan? kena fikir benda tu boleh jadi ape kan? KENA LA FIKIR KAN?? haih.. ada otak guna, ada akal pakai, ada hati rasa..
hish.. susah laa.. aku nie jenis yang suka fikir perasaan orang n aku tau aku nie jenis lepas cakap if aku tengah bengkek/marah.. aku malas nak tegurtegur .. lu fikir la sendiri kan?? just nak ckp,... Fikir, Tapis, Hadam, n baru lu Lepas.. takut nanti kawankawan lu lari je dari  lu nanti.. time tu baru lu tau kuasa FuckTheHellLaa kan??

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...