Sunday, December 2, 2012

HARIMAU MALAYA

Hari yang sibuk masih sempat lagi aku terkejarkejar pergi Stadium Nasional Bukit Jalil untuk sokong Harimau Malaya VS Garuda. Well, aku sebenarnya sangat penat dan penat because aku baru turun dari Sungai Gabai. Perghh tangga dia tinggi nak mati. Boleh sakit pinggang la kirenye. So, ingat nak cancel je pergi SNBJ sebab dah lambat sgt, sampai Shah Alam 8.15 mlm. Kire mmg lambat lah. Tapi sebab aku dah berjanji dan akulah org yang beriya mengajak mereka, aku redha dan tawakal ke SNBJ even LAMBAT. Demi kawan dan HARIMAU MALAYA.. Annnnd Malaysia kasi hentam 2 gol sekali daaa. annnd aku tak sempat tgk bahagian tu. -___-".. Masuk masa half time. Then, takdak satu goal pun depa kasi hantam. Bad luck me :( .ahahha.

Atleast, Janji Ditepati. Walaupun lambat sikit. Herherherher. :D

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...