Wednesday, December 5, 2012

let me be me.

Hai again. :)

Aku kembali dalam keadaan yang murung, mendung. Memikirkan nasib sendiri yang payah. Yah. Kali ini, aku memikirkan aku dengan kawan sekeliling aku. 

Siapa kawan aku yang lain melainkan kawan tempat aku study sekarang. Tiada? Hmm.

Sebab? Sebab aku sendiri.
Sebab diri ini sangat teruk dan wishlist orang yang tak mungkin dijadikan sahabat. 
Wishlist orang yang menyampah dan meluat.

Itu yang aku rasa.

Mungkin aku yang terhegehhegeh mencari kawan aku kembali. Hem.

Yes, aku jealous bila aku tengok budakbudak zaman sekolah rendah aku dulu kat Port Dickson. Pertalian sahabat yang kuat. Dan aku? Hem.

Member sekarang cumalah member sekarang. Diorang lah yang aku spend masa. Lepak sekali. Dan macammacam hal. Dan aku tiada kawan lain :). 

Hem. :(.

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...