Saturday, October 17, 2015

Syukur

Bila tak boleh nak hadam ilmu, mulalah pikir salah buat pilihan, salah diri sendiri bagai semua. Padahal dah mmg tertakdir duduk kat situ, lagi nak argue. Kau pergi hadap je boleh tak?

Otak dah cukup penat nak pujuk hati. Tgk fb twitter ig semua org bahagia dgn kehidupan diorang, kau tak habishabis dengan ideologi kau yang tak logik.

Penat kan jadi aku?

By time, pujuk hati, pujuk minda, aku tak habishabis habiskan masa buat benda tak faedah. Lagi nak lingkupkan hidup. Asyik nasihat diri je. Diri bebal keras kepala nak ikut. Macam dua benda berbeza ada dlm badan.

Penat kan jadi aku?

Boleh tolong bersyukur tak FJ?

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...