Monday, October 12, 2015

just because nak meluahkan.

Dua hari lepas, aku punya emosi tak beberapa nak baik. Tak tau kenapa rasa tunggang terbalik, just because benda tu nak jadi. So aku kaitkan dengan hormon perempuan yang tak stabil. 

Disebabkan emosi tu tunggang terbalik, but actually bukan emosi, tapi seluruh badan yang tak beberapa nak baik, aku rasa rimas dan tak tenang. Its been 3 days, aku rasa sakit dan lemah. *totally sakit*. If org yang kenal aku, depa for sure tau yang aku ni seorang yang hyperactive, terlebih gula, seek of attention, and suka control everything. But now, aku malas sbb aku cepat letih. 

Aku just harap bukan kes serius, bila aku rasa jantung aku unfuntion nak sedut oxigen. haha. 


Bila rajin aku pegilah buat check-up. Malas.

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...