Monday, January 2, 2012

2011 :( 2012 :)

heeew..heew.. dah  masuk tahun baru daa.. aku masih berdepaan dgn masalah yg lama.. gosh. ttolong guee!! udehh capek niee.
2011.. ada byk memori yang tak boleh aku lupakan.. mungkin dah makin dewasa.. so semua benda aku sendiri yg kena hadapi. kdg-kdg tak pernah terfikir pun yg aku pernah berada dalam zon kritikal dalam hidup aku nie. yeah aku selalu ingin jadi yg terbaik, terbagus depan semua org.. depan family, kawan.. tapi semua benda tu aku cuma merancang.. tapi yang membenarkan semua yg terjdi cuma Dia. haha..aku menghalang diri dari segala-gala benda yg akan menyusahkan aku..dan mencari sesuatu yg akan memudahkan diri aku.. tap kalau semua benda aku mudah utk mendapatkannya.. mungkin aku takkan tau erti hidup. Masalah..susah.. adalah hidup. Aku akan sentiasa akan berusaha utk menjadi lebih baik bila aku berdeepan dgn masalah. Menyelesaikan masalah bukan mudah..aku harus berfikir berfikir dan berfikir. Dan paling penting aku tak mahu lagi membebankan family aku dgn msalah yng aku boleh selesaikan sendiri :).

2012.... bermulanya aku berada ditempat baru. Ditempat yg tak pernah terfikir. yah.. byk benda berlaku 3tahun dulu membuat aku lebih berhatihati.. dan yg pasti aku tak boleh bersenang-senang bila aku meempunyai sedikit kegembiraan.. itu yg pasti.. Dan aku berharap tahun 2012 adalah tahun dimana aku belajar pengertian hidup yg bermakna..dan juga bermulanya istiqamah dalam setiap penghijrahan yg berlaku dlm hidup aku. Aku mula merancang dan aku harap semuanya berlaku dgn ceria..

ps : miss KB cakap manis jika bertudung.. :)

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...