Saturday, October 29, 2011

||||||||||||||||||| loading..

Yah.. mencari identiti. Kadang-kadang rasa diri amat hipokrit. Yah, amat hipokrit. Kenapa? MALU. Malu menjadi diri sendiri. Sebab apa? Diri tak sempurna. Berpura-pura menutup kelemahan. Baguskah itu? Berusaha menjadi lebih baik? hmm tak. Pandangan manusia berbeda. Ada kat ya dan ada kata *gelenggeleng*. Terpulang pada diri. AKU? Sebaik mana aku jadi? sesempurna mana aku? didepan dia mungkin yang paling worst sekali. Didepan yang len, bertuah diri ini. Dan aku sendiri tahu aku siapa. betul lah tu! the worst ever!. Kenal aku dan tahu aku. The Worst Ever. Baru sedar diri tak da ape2 yang bernilai. 

ps: berusaha la kamu!

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...