Monday, April 4, 2011

mana profesional anda??

lagi sekali aku boleh menahan kesabaran aku. yeah aku berjaya. yeah seorang yang setengah panas baran mampu menjadi sebagai seorang yang gila coooool. Aku mampu!!  Andai aku tak mampu, mmg engkau dalam keadaan yang amat memalukan semalam di Port Dickson dan aku mmg akan angkut geng aku balik Puchong naik bas. YEAHH.. Berkat kesabaran aku, air muka adik aku, air muka aku, air muka geng aku, pemikiran aku yang makin matang, perasaan aku nak enjoy, perasaan yang ingin melepak di pantai yang panas tapi sejuk,..ternyata aku mampu menghalang diri aku dari melakukan sesuatu yang memburukkan keadaan.. 
TAhNiaH kepada aku!!

Yeah.. aku tak perlu mara,bengang,bengkek atau ape, sbb phk kau sudah meminta maaf atas kesalahannye dan salah faham yang tertimbul itu hari.

Jujur aku kata anda mmg tidak mature dan  tidak tahu utk berbisnes walaupun mungkin sudah banyak orang guna perkhidmatan kau. yeah tanpa bukti, hitam atau putih, anda sudah menyatakan adik aku memerlukan perkhidmatan kau. Boleh aje aku cakap dekat situ, depan anda yang anda mmg tak tau procedure berbisnes tapi aku tau yang anda baru sahaja berumur 18 tahun, baru menceburi bidang itu dan berbisnes. Yaa, itu pengajaran buat anda. Hah, aku berfikiran matang ketika itu, tidak melulu menyerang anda dengan hujahhujah, pointpoint yang aku ada utk menyatakan phk aku tidak salah. Yeah, aku agak respek beberapa rakan bisnes anda yang bertindak profesional, yang aku rasa anda dan sewaktudgnnya, patut contohi rakan bisnes anda itu.

Bagi yang meletakkan kesalahan keatas phk aku dan adik aku, harap maaf aku dan kwn aku tidak akan memohon maaf atas kesalahan yang tidak nyata. FYI, Aku dan geng aku hanya menggunakan perkhimatan pengangkutan dari Puchong ke Port Dickson, itu saje,.. yang lain kami tak terlibat.

Dan sepatutnya tiada masalah 'miss communication' bak kata rakan adik aku itu berlaku..kerana anda yang mengajak, yang memberitahu kekosongan tempat, dan menguruskan. Komunikasi kami hanya dengan anda. 
Jadi kami tidak sepatutnya diletak kesalahan. Disebabkan kecuaian anda, kami dengan rakan anda yang ingin berbisnes mempunyai salahfaham.

Disebabkan kami, rakan anda terpaksa meminta pertolongan rakannya, yang juga rakan bisnes anda dtg Puchong hanya utk menumpangkan kami ke Port Dickson. Dan anda juga menyatakan anda semua hanya datang hanya untuk bisnes. Aku rasa bersalah kerana sudah membuang masa anda semua, dan menyusahkan rakan anda yang jauh sematamata utk menumpangkan kami. Our bad...regret.''''' BUT rakan adik aku kata ada kekosongan tmpat sehingga kami setuju utk follow anda semua ke PD. Kami rela menarik diri jika rakan adik aku itu memberitahu masalah sebenar. Thank untuk itu~. Amat bersalah bagi kami semua, tapi tak perlulah anda perlu membuat muka taik kat kami semua.

Haha, part yang paling kelakar ialah anda semua boleh bermandi manda, sedangkan tadi, anda mengatakan anda semua dtg ke PD sematamata utk berbisnes, dan mahu pulang awal. BRAVO!! anda yang bermuka taik pun, amat ceriakan setelah bermandimanda kan? tetapi kenapa masih mahu bermuka dingin dgn kami? yah kenapa? menyatakan mahu pulang awal? kami yang terpaksa menunggu anda semua? Apakah!!???
LU piki la sendiri ~!!

apa pun, perkhidmatan pengankutan anda mmg terbaik, dengan bayaran RM 10.00,pegi dan balik.. TERBAik ler...

1 comment:

  1. aku malas nk komen blik cuz td pnjg lebar aku tulis den stuck den yea hilang n yea gitu la citenye ade hikmahnye la kot tu mgkin terlalu akan merangsang otak si pembacanye

    ReplyDelete

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...