Thursday, April 7, 2011

bila sudah bosan.

fb gua semakin bosan.. makin hari makin bosan. tiada serinya lagi.. LOL.. apakah?
haha.. semua gambar aku hide.. jarang update status.. jarang komen status.. dan jarang on pun..
ape yang seronok sekarang iyolah youtube.. tgok drama korean yang aku tak pernah tgk, tgok vlog or video parody.. inianwarhadi la, mathlutfi90 la, maria elena la, kyopropaganda la, arghh macammacam lagi.. haha gaji buta la bak kata onnie feena kan? haha.. mmg bosan gua tak tau nak buat ape lagi. kerja gua bosan, bosan, bosan. harrggghh mmg bosan, waahhh alam maya.. mcmana nak hilangkan kebosanan gua nie.. ahaa.. tgok wayang! dahhh.. takde yang best pun.. semalam dah tgok dah ngan Bro Fiet cerita HOP  best gak la.. agak kelakar n ringan.. tak lah penat. energy pun tak banyak guna.. haih.. dah nak kerja nie..

chow!!

1 comment:

  1. youtube besttttt........ aku pun layannnnnnn........ ahahahhaha!!! btw thx for d treat man... enjoy very so sgt much tgk cite tu lah kot...?? plan dajal x jadi pulak. x pe next time la kot. ea ea ea??? x pyh nk keje sgt la kan? gimik je lbih.. blahhhhh arrrr...........

    ReplyDelete

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...