Sunday, October 7, 2018

#jauhdalam

jauh dalam disudut hati kecil ini, tetap lagi terkesan anda dihati ini, kau hadir dan terus hadir melalui masa, menunjuk kebahagian anda dimuka ini.

hari ini lagi sekali, aku kecewa dgn diri ini, kerana gagal mengenalpasti hati sendiri, memberi peluang kepada manusia lain hanya kerana anda sudah jauh dan tidak bisa aku menakluki.

kejam sungguh diri ini, mencari sesuatu yang bisa merobek jiwa dan terus menyakiti minda dan jiwa.
kejam sungguh diri ini berpura-pura duduk didalam alam bercinta hanya kerana memuaskan hati sendiri tatkala hanya diri sedar bahawa diri itu tidak memerlukan semua itu.

berikan aku kekuatan, kerana diri, jiwa dan hati, tidak mahu bekerjasama utk menjadi bijak menapis perasaan yang ade.

jauh kan diri ini, bebaskan dia. angka 7 sudah berlalu. perlukah diri ini terus sendiri.

aku doakan kebahagiaan buatmu, hanya kerana aku gagal menjadi yang terbaik.

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...