Tuesday, November 24, 2015

halimunan

bila  mula mula jejak kaki kat bumi joho ni,
aim aku nak jadi invisible,
taknak create the new circle dalam life,
taknak jumpa orang baru
dan taknak orang kenal aku.

but dang,
in the flashlight kata kau,
aku tercreate satu circle baru,
okay just only the small circle,
secara autonya, aku buat org nampak aku,
dan aku lupa aim aku yang sebenarnya,

dan sebenarnya, aku suka diri aku yang dulu,
not the one yang huhahuha sanasini, the one keep self fucking nerd,
sentiasa halimunan, dan no one will look for you.

Sebab?

takde sbb, cuma itu the real me before aku kenal dunia.
kenal dunia yang semua manusia the shit man in the world,
serupa macam aku, put the fucking limit, warned diri sendiri,
don't do that, don't do this, and end up masih bullshit.

dan secara am nya, aku just nak ade satu identiti yang pasti.
identiti yang aku tak payah ubah utk buat org terima aku.

yes, aku punya diri terbentuk mengikut org yang aku berkawan,
sbb nak jaga hati, sbb tak reti nak kata no,
sbb taknak buat org terasa dgn the way aku taknak.

dan the reason aku menulis pon, sbb aku tak boleh nak mengeluh apa yang aku rasa kat org yang ade kat circle aku sekarang.

aku try jadi the one yang selekeh, brutal, just because tanak org pandang aku even sebelah mata.
dan aku tak pasti plan itu success atau tak.

jawabkan please?


No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...