MALAM

Hmm, esok stat kelas untuk semester kedua, and gua still tak boleh nak kunci mata gua ni haa.

Heh, gua sedang berperang dengan perasaan gua sendiri, yes, gua punya perasaan, perasaan yang gua susah nak translatekan dalam katakata or bahasa. Yes people kat selalu kata muka gua jenis takde perasaan, tapi beremosi. Heh, gua tak paham, ah lantak, kata orang. Malas nak fikir.. ikutkan cakap orang tak kemana la gua nanti. 

Perasaan gua sekarang bercelaru, sebenarnya tadi okay. tapi tadi, mungkin perkara tadi membuat gua begini, maafkan gua, sebab gua cuba tutup perasaan gua tu. Tutup serapatnya, dan mungkin sukar untuk gua cari kuncinya yang lama sudah berkubur.

Yes, TAKUT. Gua takut, takut untuk menghadapi benda yang berlaku disekeliling gua, mungkin segan, entah. dan akhirnya gua memutuskan untuk tidak berfikir. 

Tidak memikirkannya cara gua untuk melarikan diri dari masalah. Sedangkan masalah terus mengejar. Unik. Gua lari, Masalah kejar. Tanpa fikir, Gua lari jauh tanpa menoleh, dan terus berlari dan berdoa, suatu hari nanti gua akan berhenti berlari,menoleh, menghadapi dan terus menyelesaikan masalah itu nanti. Ya Allah, berikan kekuatan kepada hambamu yang lemah ini untuk menghadapi masalah/kekurangan terhadap dirinya ini. Amin . :')

Selesai meluahkan, PS 2012 sem 2. :D

Comments

Popular Posts