Friday, January 28, 2011

Lagi Satu Blog Yang Menyemak !!

Haha… blog nie just suka-suka jer aku buat.. ye la..dah tak sekolah.. so daripada aku merepek bukan2 tulis status kat facebook jer.. baik ak merepek gak kat blog yang baru aku wat, tulis pepanjang ,kan puas atie skit.

Jadi, aku kuranglaa bosan aku an. Haha… tu sebab ketiga tue .. LOL

Sebab kedua?.. hmm..
Tah la.. hmm nak bgi view ak yg byk terlintas kat kepala  nie.. yela aku nie kan biol skit..suma benda pun jadi isu..bengong kan..
Adik2 aku dah bosan dah tgok mulut ak berceloteh.. tah abis2.. dorang tukar topic len,, aku corner balik msuk topic yng ak tak puas atie tue.
So, disebabkan dorng laa..(termsuk kengkwan ak la(weh? Btul kan?)haha), blog nie aku nak wat,.. yelaa, bila aku merepek sengsorang an..aku puas ati skit.. tyah nmpak muka dorang buat muka bosan kat ak,.. haha..(weh.betul doe.. korunk slalu wat muka DERK je kat aku..)

Sebab UTAMA la kan..
Sbb...hish malu tol! (orng2 yang takde pndirian slalu ckp cam nie) haha.. aku la 2. B’cus.. suma fren aku wat.. so aku pun nak join venture skali la..
Haha.. weh kengkawan ..BANGGA skit.. sbb korunk la aku wat tau.. hehe ^_^ ..

End of the post..

Sudi2 la melawat yer!.. post aku yng tak seberapa nie.. budak baru belajar kan.. =.=" !!

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...