Thursday, May 24, 2012

THE resulT

Result?
Menakutkan dan merimaskan.
Yaah, keputusan dari segala yang kita usahakan.
Dan yang pasti aku adalah seseorang yang amat takut dengan result.
Kegagalan dan kegagalan aku tempuh.
Pastinya aku merasakan beban kegagalan lampau.

Mengharapkan yang terbaik. Itu aku dari dulu.
Berusaha dengan gigih, pasti didalam mimpi.
Aah, mengejar kejayaan juga impian aku.
Yang pasti hard disk yang aku bawak setiap kali ke ruang exam pastinya kurang byte.
Aah, bila mahu berubah?

Kali ini aku diberi peluang.
Yah, kali ke-lima, peluang yang terakhir mungkin,
Tapi malangnya aku mengabaikannya lagi,
Untuk sem depan, aku harus lebih berusaha.

Hmm, walaupun aku mengabaikan peluang ini,
Sekurangkurangnya aku dapat mengembalikan semangat aku,
Result aku yang menggembirakan aku. Alhamdullilah.
Kehkeh, sem depan harus dapat AKJ lagii :D hee

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...