Sunday, April 3, 2016

ketika ini

masih menulis bila sering berada didalam ketika ini

kerana jiwa masih rapuh mengejar dia

dan dihantar satu ujian utk aku tetap dlm jiiwa

kadangkadang aku akur utk terus menjadi aku

terus nekad dgn diri yang tidak sempurna ini

manusia terus berubah, aku masih aku


apa lagi yang aku cari bila aku sentiasa duduk didlam dunia yang baru

apa lagi yang aku pilih jika sentiasa terpilih bukan dihati

apa lagi yang aku risau jika risau sentiasa hadir dalam diri


cuma benci dinilai kerana aku sentiasa dinilai

cuma benci memilih kerana aku salah memilih

cuma benci menjadi manusia lain, dan aku terus akur utk menjadi manusia lain.

dimana aku?

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...