Thursday, March 21, 2013

Dear Sahabat.

Dear Sahabat,

Saya tahu saya seorang yang meluat, yang kolot, yang hodoh, yang busuk, yang dibenci dan yangyang yang lain. Maafkan saya jika semua itu benar belaka. Itu saya. tak boleh diubah dan ditukar. seara azali yang dibuat oleh diri untuk mencari sahabat yang rela berkawan dengan empunya diri.

Kekurangan keyakinan. Kekurangan kepercayaan. Kekurangan sifat sopan. dan kekurangan yang lain, membuat diri ini lemah. Yah seseorang yang nampak kuat kononya, tetapi lemah selemahnya. Lemah fizikal dan rohani. 

Diri ini ingin menjadi sahabat yang mana awak boleh luahkan segala masalah, menjadi pendengar setia, menjadi pemberi semangat dan menjadi seseorang yang penting. Mungkin dilahirkan sebagai 'forever alone'...

Jauhkan diri awak dari saya jika awak tidak mengangap saya sabahat yang terbaik awak. Sebab hati ini lemah dengan hubungan sahabat. Hati yang dididik untuk memberi kepercayaan 100% kepada sahabat sehingga menganggap sebagai adik beradik dan menyukarkan hati ini terkecil hati dengan perkara remeh.

Tidak terasa dengan perkara remeh, tetapi amat terasa jika awak fikir diri ini bukan yang terpenting dalam setiap masalah yang dihadapi. Bukan seseorang yang perlu tahu masalah yang awak hadapi, tetapi cuma seseorang kawan biasa yang ade untuk mengisi masa kosong dan berlibur. Hey, I always be there for you bro!! haih.

Mungkin dengan jauhkan diri ini, tidak memberi kesan kepada anda. 

the end.

PS terasa.

No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...