Friday, February 24, 2012

lepak-king week!

jumaat, the last day cuti mid sem aku, fuuuh! mmg terbaik, sebab aku ade kelas time cuti ni, electric class pulak, mmg kena pergi lah. Time cuti pun nak ade class kan? haih mmg boring bila kena bangun awal, kena gerak awal sebab nak elak jem, kena spend cuti utk belajar, kena drive pergi kelas, kena hadapi sesatsesat bagai n kena guna otak utk pikipiki. BOSAN KAN? dan paling penting kena guna the whole day tanpa kena buat apeape melainkan melepak di kedai Anee(mamak). 

Bab melepak itu memang rela, rela sangat. Kenapa? orang yang macam aku, memang suka buang masa dengan melepak. Boleh duduk berjam-jam kat kedai anee tu sembangsembanggebang. Haha, sedangkan time tu boleh siapkan assingment yang berlambak-lambak. 

Cakap pasai lepak, masa kecikkecik dulu la kan, aku selalu tengok orang melepak kat kedai mamak (ikut bapak aku g lepak minum kopi dgn member die)...daan aku boleh tak suka orang yang melepak(remaja) sebab aktiviti tu macam JAHAT. hahaha. otak masih suci kan? Dan sekarang.. aku lah orang yang melepak tuuu..*malu*.. :")

yaah, diikutkan melepak itu memang dikira benda yang tak berfaedah pun. Tapitapitapi... melepak jugak ada kebaikan die jugak ahahahaa. contohnye :

-mengeratkan siraturrahim... errr...
-hmm.. *berfikir* Hilang stress maybe?
-minum air anee,
-makan roti canai panas..
-tayah bazirkan minyak kereta nak jalan.
-tayah bazir tenaga kaki jalan-jalan kat shopping mall.
-boleh online.
-boleh usha awek or bapuk.(dorang selalu buat, aku tukang gelak)
-hmmm.......*blank*.


hahahaha.. ni kes nak support diri kata diri buat benda yang baik. hewhew. yang adooo! 

t.h.e.m
p/s : Geng Kaki Lepak! t.h.e.m!!



No comments:

Post a Comment

merepek ah..pe agie??

Rindu

 Yeah. Post ini post rindu kepada semua sahabat baik aku. Aku just rindu kenangan dan orgorg nya sekali. Yes. In what era, kau pernah jadi k...